40 anys lluitant amb tuu

Serveis d’Assessoria Jurídica

Assessoria jurídica

CCOO Illes Balears ofereix als treballadors assistència sindical i jurídica i una àmplia bonificació dels honoraris dels serveis jurídics als seus afiliats.

No fa falta estar afiliat a CCOO per obtenir assistència sindical i jurídica, només sol·licitar una cita i abonar la corresponent tarifa per a consulta en qualsevol local de CCOO de les Balears. Et relacionem els domicilis i localitats on dispensem consulta sindical per acostar-nos a la teva localitat, i si finalment la teva consulta derivés en l'obertura d'un expedient jurídic, l'assistència lletrada del nostre sindicat s'ocupa del procediment aplicant la taula d'honoraris (s'adjunta).

Estar afiliat és un gran avantatge, contribueixes a potenciar i enfortir l'organització Sindical més important d'aquest país, reconeguda per la seva lluita contra els abusos empresarials i enfront de les mesures regressives que puguin impulsar patronals i governs. Unim els esforços dels treballadors per mantenir i avançar en els nostres drets en la concertació social i en la negociació col·lectiva.

Però molt particularment és un avantatge en la defensa individual dels teus drets i garanties i et propicia la gratuïtat en la consulta sindical a partir del tercer mes d'estar afiliat, i unes bonificacions en els honoraris de l'assistència jurídica a partir del sisè mes d'afiliació, fins a la gratuïtat d'honoraris a partir dels 84 mesos d'afiliació interrompuda. Des dels dotze mesos d'afiliació se t'eximeix de l'obligació d'avançar la provisió de fons.

Tens l'opció de no estar afiliat, però si estàs afiliat tens més drets i les teves quotes es reinverteixen en tu, particularment en la defensa jurídica d'ordre laboral i del contenciós administratiu si ets funcionari o personal sanitari estatutari.

En els procediments ordinaris els afiliats no precisen conferir poders notarials per a plets.

La quota sindical desgrava.

Serveis d’Assessoria Jurídica

Documents relacionats

Información con las tablas de precios y bonificaciones
Informació amb taules de preus i bonificacions