10 Propostes Gir Social

dilluns 8 de abril de 2019

Conveni entre CCOO Illes Balears i ASIMA

Per a treballar en línies conjuntes que solucionin els problemes dels treballadors dels polígons empresarials Són Castelló i Ca Valero.

José Luis Garcías i Francisco Martorell, Presidente ASIMA.

L'Associació d'Industrials de Mallorca (ASIMA) i la Confederació Sindical de Comissions Obreres de les Illes Balears han signat un conveni de col·laboració per a treballar en línies conjuntes i cercar solucions als problemes de mobilitat en els polígons empresarials de Son Castelló i Ca Valero, així com altres mesures que redundin en solucions per als treballadors.

L'acord ha estat signat pel President d'ASIMA, Francisco Martorell Esteban i el Secretari General de CCOO Illes Balears, José Luis García, en la seu d'ASIMA.

Aquest conveni contempla, entre altres punts, que els afiliats a CCOO Illes Balears es podran beneficiar dels avantatges especials de l'Escoleta ASIM.,

Totes dues organitzacions aposten per estrènyer llaços per a fomentar la conciliació de la vida laboral i familiar dels treballadors i col·laboraran unint sinergies i promovent el compromís social no només dels seus associats sinó de les seves famílies i treballadors a través d'aquest tipus de projectes.

ASIMA i CCOO comparteixen la necessitat de millorar la competències i habilitats dels seus associats, per això, fomentaran la qualificació de les mateixes desenvolupant acords en aquest sentit.

Conveni entre CCOO Illes Balears i ASIMA

dilluns 8 de abril de 2019