Igualtat, Camí sense retorn

dimarts 15 de gener de 2019

CCOO considera inadmissible uns pressuposts que tornen a deixar a les Illes a la coa en inversions estatals

Un cop conegut pels mitjans de comunicació el projecte de pressuposts que ha presentat el Govern Central al Parlament de l’Estat en els que es rebaixa l’aportació de les Estat Espanyol a les Illes Balears, per sota de la ja minsa pressupostada pel govern del Partit Popular amb Mariano Rajoy al front, CCOO de les Illes considera totalment inadmissible que les Illes Balears, una de les poques comunitats que aporta més del rep a la caixa comuna de l’Estat, no arribi, ni prou fer-hi, a la mitjana de les inversions -ni en nombre absoluts, ni en la proporció repartida per habitant-.

D’igual manera, per CCOO és del tot incompressible que un tema tan sensible con és el Règim Especial (REB) encara no tingui cap tipus de concreció.

Per CCOO, l’infrafinançament, suposa una desavantatja en la competitivitat de les nostres empreses que repercuteix en les condicions laborals dels treballadores i de les treballadores, i de tota la població en el seu conjunt.

Des de CCOO exigim que a la tramitació parlamentària es pugui subsanar aquest greu greuge i demanen a la Presidenta Armengol que doni totes les passes al seu abast per reivindicar un finançament que resolgui aquesta iniquitat.

dimarts 15 de gener de 2019

Coneix CCOO - Unió Insular de Mallorca