Es el momento EESS 2018

dilluns 19 de novembre de 2018

CCOO valora en positiu el Pla de Lluita contra la Precarietat

Segons les dades presentades avui 7.710 treballadors i treballadores han millorat la seva feina a Balears tant per la conversió dels seus contractes temporals a indefinits, en l"ampliació de les seves jornades, així com amb les noves altes.

Des de CCOO valorem positivament els resultats del Pla  de lluita contra la precarietat en el treball de les Illes Balears de 2018 inclòs dins el Pla Director per un Treball Digne, impulsat pel Ministeri.

Segons les dades presentades avui 7.710 treballadors i treballadores han millorat la seva feina a Balears  tant per la conversió dels seus contractes temporals a indefinits, en l"ampliació de les seves jornades, així com amb les noves altes.

Volem fer especial referència al fet que el 51,1% dels contractes revisats estaven en frau de llei i s"han transformat en indefinits com a conseqüència de  l’augment de l’efectivitat de la inspecció.

Encara que aquestes dades són positives pels treballadors i treballadores illencs, ja que amb aquesta actuació poden gaudir dels drets que els corresponen legalment.
Des de CCOO demanem a la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria la continuïtat d’aquest Pla per que encara resten treballadors en situacions irregulars. A més a més, volem insistir en la necessària i urgent  millora dels salaris i dels drets laborals via negociació colectiva per posar punt i final a la situació de molts de treballadors que no arriben a fi de mes.

CCOO valora en positiu el Pla de Lluita contra la Precarietat

dilluns 19 de novembre de 2018