Es el momento EESS 2018

dimecres 17 de octubre de 2018

CCOO reitera el dol per la tragèdia de Sant Llorenç i valora amb admiració la tasca de tots en l"ajuda dels damnificats

Una vegada que ha acabat la recerca de desapareguts per la torrentada del passat  nou d’octubre en el municipi de Sant Llorenç del Cardassar,  la Confederació Sindical de CCOO  de les Illes Balears reitera el seu  dol als  familiars i amics de les 13 persones que perderen la vida.

Alhora CCOO valora amb admiració la tasca feta pels voluntaris i voluntàries, i per Protecció Civil, que, des del primer moment, uniren esforços per donar suport als damnificats per la catàstrofe, demostrant  l’alt sentit de solidaritat la ciutadania mallorquina.

D’igual manera, també cal remarcar, amb la mateixa admiració, la feina feta pels treballadors i treballadores dels diferents serveis de les administracions de l’Estat, Autonòmica, Insular,  Local, les Forces de Seguretat i de l’Exèrcit, en el socors i el suport de la població del municipi de Sant Llorenç del Cardassar.

En darrer terme, però amb la mateixa importància, CCOO valora l’actuació del Govern de les Illes Balears, la Delegació del Govern, el Consell Insular de Mallorca, de l’Ajuntament de Sant Llorenç i altres ajuntaments.

Les  mostres de solidaritat i esforç  en la tragèdia ens fan un gran poble.

dimecres 17 de octubre de 2018