summerward

dimarts 24 de juliol de 2018

CCOO valora de manera molt positiva l"aprovació de la Llei de Promoció de la Seguretat i Salut en el Treball a les Illes Balears

Aquesta Llei recull la posada en marxa de l’Institut Balear de Salut Laboral (IBASAL), que és una de les reivindicacions històriques de CCOO.

De molt positiva ha qualificat CCOO l’aprovació de Llei de Promoció de la Seguretat i Salut en el Treball a les Illes Balears. Una Llei que surt aprovada amb el consens de les organitzacions sindicals més representatives –i també de les empresarials- i que deu suposar el primer esglaó per a revertit la xacra de la sinistralitat laboral a la nostra comunitat.

Cal remarcar la creació de l’Institut Balear de Salut Laboral (IBASAL) -com òrgan autònom, dotat pressupostàriament- que es configurarà com una eina clau en la lluita contra la sinistralitat laboral.

La Llei, a més de abordar el temes de sinistralitat laborar, contempla  la detecció, el tractament  i el reconeixement de les malalties professionals, la promoció de cultura preventiva i la formació, entre altres.

dimarts 24 de juliol de 2018

Coneix CCOO - Unió Insular de Mallorca