40 anys lluitant amb tuu

cartel

MANIFESTACIÓ DISSABTE  25 NOVEMBRE 19,30 PLAÇA PORTA PINTADA
CCOO EXIGEIX Al GOVERN CENTRAL
COMPROMÍS I ACTUACIÓ  JA!
El proper dia 25 de Novembre se celebra el Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència contra les Dones.  Ha de ser un dia en què amb més força, si cap , que en els restants 364 dies de l'any manifestem nostre més contundent rebuig a la insuportable violència contra les dones. una brutal conseqüència de la discriminació i de l'absència de prevenció, protecció i drets necessaris per combatre el que constitueix una clara mostra de violació dels drets humans.
Al llarg de l'any 2016 a Balears es van presentar un total de 5.268 denúncies per violència de gènere; una mitjana de gairebé 15 denúncies al
dia. seguim ostentant el trist record de la taxa més alta de denúncies per cada 10.000 dones: un 93,31.
Dades i xifres que són la punta de l'iceberg i la cara més cruel de la violència de gènere. Perquè la violència contra les dones també són les agressions sexuals en la vida social, l'assetjament sexual en l'àmbit laboral, la tracta amb finalitats de explotació sexual / laboral de dones i nenes i totes les violències masclistes.
Són tots aquests motius més que suficients per participar en la manifestació convocada pel moviment feminista (entre altres associacions Feministes en Acció, organització de la qual formem part)  DISSABTE QUE VE 25 DE NOVEMBRE A LES 19,30 A LA PLAÇA DE LA PORTA PINTADA, i expressar el nostre ferm compromís amb l'eradicació de la violència contra les dones.
T'ESPEREM !!!

COMISSIONS OBRERES CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNER