40 anys lluitant amb tuu

dimecres 15 de novembre de 2017

CCOO valora en positiu el Pla d'autoocupació i foment de l'emprenedoria

Amb la participació de tots els agents socials i econòmics de les Illes Balears, s'ha aprovat, avui matí, el Pla d'Autoocupació i foment de l'emprenedoria del Govern de les Illes Balears.

Imatge de la reunió

En roda de premsa posterior, José Luis Garcia, secretari general de CCOO ha fet una valoració positiva d'aquest pla, recalcant, en primer terme, que el mateix és fruit del diàleg i la concertació social ampliada, on té la seva veu la societat civil.
Igualament, CCOO ha valora també que el pla ha assumit bona part de les propostes que ha platejat , cosa que fa que, pel sindicat, tingui més valor.

A més, per José Luis García, aquest pla estructura i dona coherència, des d'una perspectiva integral, el conjunt d'ajudes pel foment de l'autoocupació i l'emprenedoria i que els mesures estiguin orientades cap a un major ocupació i una ocupació de més qualitat que afavoreix a la desestacionalitzacio i a la qualificació professional.

CCOO valora en positiu el Pla d'autoocupació i foment de l'emprenedoria

dimecres 15 de novembre de 2017