40 anys lluitant amb tuu

divendres 10 de novembre de 2017

Jornada sobre la "Formació al llarg de la vida" 17 i 18 de novembre a CCOO de Palma

• A CCOO la formació que ens ocupa és la que volem que es promogui i la que ens preocupa és la que treballem per millorar.
  • La Jornada és gratuïta i homologada per la Conselleria. Hi ha places fins a ocupar foro

El divendres 17 de 16 a 20h posarem sobre la taula la perspectiva docent i el dissabte 18 de 10 a 14h la dels alumnes i les empreses que hi participen.

Jornades

Per això, el proper divendres i dissabte 17 i 18 de novembre celebram una jornada a la seu de CCOO de Palma per debatre sobre la Formació Professional reglada, la Formació Ocupacional i les Qualificacions Professionals que tenim, les que volem i les que necessitam. La que tenim per avaluar-la, la que volem per acabar amb les xifres aclaparadores d"abandonament -símptoma d"un fracàs en la inserció laboral-, i la que necessitam per impulsar el canvi en el model productiu de les nostres illes. Un canvi que sigui capaç de diversificar les demandes d"ocupació tot apuntant cap a nous jaciments com el de les energies renovables i les noves tecnologies, entre d’altres.

Esforços se’n fan. Som conscients. Per això hem volgut que el Govern participi en aquesta jornada, i no només la Conselleria d’Educació, sinó també la de Treball amb els seus dos directors Generals, i Consellers respectius. Perquè així, entre tots poguem escoltar, analitzar i fer propostes de millora.

Com no podia ser d'una altre manera, aquesta jornada sobre la  "formació al llarg de la vida" és gratuïta i està homologada com a formació permanent del professorat per la Conselleria d'Educació.

Trobareu el programa complert i l’accés a la inscripció a la pestanya de formació de la pàgina de la federació d’Ensenyament de CCOO de les Illes: www.feccoo-ib.org

La vida ja ens forma prou, però millor si som nosaltres mateixos els que li donem la forma desitjada.

Si voleu assistir, pregam la vostra confirmació assistència al següent enllaç de sota.

divendres 10 de novembre de 2017

Vincles d'interès relacionats

Enllaç inscripció a les jornades