40 anys lluitant amb tuu

dilluns 25 de setembre de 2017

A BALEARS VOLEM ACOLLIR

• Actes prevists de la Plataforma "Les Balears acollim".

Cartell de la concentració

Aquesta setmana finalitza el Termini pel qual Espanya hauria d'haver acollit a les 17.337 persones refugiades. El nostre país ha incomplit de forma vergonzosa el seu compromís, ja que tan sols fins avui han arribat 1.279. Per aquest i altres motius, creiem que és el moment per debatre i analitzar l'erràtica política en matèria d'asil, refugi i immigració tant a nivell de la UE com a nivel espanyol; la perduda de vides humanes i el cost en termes d'erosió de l'Estat de Dret ens obliga a interragar-nos sobre la justificación i adequació d'aquestes polítiques.

La Plataforma "Les Balears Acollim", de la qual Comissions Obreres Illes Balears forma part, hem organitzat, i participem, en una sèrie 'actes que començaran dimarts dia 26 de setembre amb una manifestació que partirà a les 19 hores des de la Plaça Major i finalitzarà en el Passeig des del Born.

El dimecres 27 de setembre hi haurà un concert en el Teatre Principal a partir de les 20 h, del pianista sirià Aeham Ahmad, un dels milers de refugiats que s¿han vist obligats a fugir del seu país.

El dijous 28 i divendres 29 de setembre hi haurà unes Jornades al Parlament de les Illes Balears, entre les 17 i les 20 hores, en les quals participaran diversos ponents, entre altres Helena Maleno, Gonzalo Fanjul, Mbuyi Kabunda, investigadors i bons coneixedors de les polítiques d'asil, refugi i immigració; així mateix hi haurà una interessant taula redona, a la qual assistiran José Antonio Moreno, representant d'Espanya a proposta de CCOO en el Consell Econòmic i Social Europeu i Paloma López, eurodiputada i exsecretària d'Ocupació de CCOO.

Esperam la vostra assistència.

A BALEARS VOLEM ACOLLIR

dilluns 25 de setembre de 2017

• Campanya Balears sense precarietat
  • banner assessoria jurídica
  • campanya llar
  • Enlace a la web Confederal
  • seguro de accidentes para protegerte durante tu actividad sindical.
  • Assessoria online
  • Serveis a l'afiliat