10 Propostes Gir Social

dimecres 18 de setembre de 2019

Per a les Illes Balears, no és bo mantenir la incertesa de la manca de govern

Una vegada conegut que no serà possible la conformació de govern a l'estat espanyol, José Luis García, secretari general de CCOO de les Illes Balears, qualifica aquest fet de greu irresponsabilitat de la classe política.

José Luis García, secretari geenral de CCOO Illes Balears

Una vegada conegut que no serà possible la conformació de govern a l"estat espanyol, José Luis García, secretari general de CCOO de les Illes Balears qualifica de greu irresponsabilitat de la classe política no haver estat capaç arribar a un acord a l"hora de configurar un govern estable i progressista. "La situació que vivim amb un refredament de l’economia, fruit de la inestabilitat que patim a nivell internacional culpa de Bréxit, la situació a alemanya, la guerra comercial entre els Estats Units i la Xina, o més recentment l’augment del preu del petroli requereix un Govern fort que faci front a totes aquestes incerteses. A més, cal afegir-hi els problemes interns al nostre país derivats d’una sortida de la crisi que encara no ha arribat als sectors socials més desafavorits i la inestabilitat que ocasiona el conflicte català".

Pel que respecta les Illes Balears, la manca de govern minva les perspectives d’inversió i, per tant, de creixement. La nostra comunitat necessita urgentment els ingressos del fons d’insularitat i desenvolupar la fiscalitat derivada del Règim Especial per les Illes Balears (REB) i uns pressuposts que apuntalin l’estat del benestar i facilitin la inversió.

Per acabar, el secretari general de CCOO de les Illes Balears ha manifestat que, si bé la classe política ha donat mostra d’un gran irresponsabilitat, la ciutadania no pot obrar d’igual manera, per la qual cosa caldrà  superar el desencís i tornar a anar a votar el proper 10 de novembre.

Per a les Illes Balears, no és bo mantenir la incertesa de la manca de govern

dimecres 18 de setembre de 2019

• Publicacions periòdiques
  • Estudi ocupació en energies renovables