Es el momento EESS 2018

dilluns 19 de novembre de 2018

La campanya "Uneix-te per un bon finançament" recala a Formentera i Eivissa

José Luis García ha pacticipat a la trobada amb el Consell Insular de Formentera qui proposarà adherir-se a la campanya.

Imatge de l'encontre

Avui dilluns, José Luis García, Secrerari General de CCOO de les Illes Balears i Consuelo López, Secretària d'Organizaió de CCOO a Eivissa i Formentera, juntament amb Miquel Rosselló del Grup Promotor "Uneix-te per un bon finançament" han mantingut una reunió amb els vicepresidents 1er. i 2on. del Consell Insular de Formentera, Sussana labrador i Bartomeu Escandell, per a exposar les motivacions de la campanya "Per un finançament".

Cal recordar que aquesta campanya, organitzada per sindicats, patronals i entitats socials i culturals vol fer visible els problemes que patim per la manca de un finançament just i d'un REB en condicions.

De la trobada, on s'ha exposat el manifest del grup promotor, el representants del Consell Insular de Formentara s'han compromés de dur al ple del Consell una moció de suport, en la línea de les ja presentades a altres ajuntaments illencs; a més, també, s'han compromés a organitzar una trobada amb el Consell d'Entitats de l'illa.

La visita a les Pitïuses clourà avui cap vespre amb un encontre amb entitats a l'illa d'Eivissa.

La campanya "Uneix-te per un bon finançament" recala a Formentera i Eivissa

dilluns 19 de novembre de 2018