Es el momento EESS 2018

Primeres Jornades sobre Canvi Climàtic a les Illes Balears

• 25 i 26 d'octubre de 2018
  • Sala d"actes de Comissions Obreres (CCOO) de les Illes Balears

Les Jornades sobre Canvi Climàtic a les Illes Balears estan organitzades pel Laboratori Interdisciplinari sobre Canvi Climàtic de la UIB (LINCC-UIB) en col·laboració amb l"Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat (OCDS) de la UIB i la Conselleria de Territori, Energia i Mobilitat del Govern Balear. Les Jornades compten, també, amb el suport del Consell Social i l"Oficina de Suport a la Recerca de la UIB.

Cartell de l'acte

Les Jornades compten, també, amb el suport del Consell Social i l’Oficina de Suport a la Recerca de la UIB. L'esdeveniment s'emmarca en el cicle de sessions monogràfiques de l'Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible de l'Organització de les Nacions Unides organitzat per l’OCDS i respon a un dels eixos d'acció del LINCC: la transferència de coneixement. Com es

Les jornades abordaran la problemàtica del canvi climàtic a les Illes Balears a partir de la presentació de ponències.
científiques i estratègiques que s’articularan en cinc sessions temàtiques. Objectius Afrontar el canvi climàtic és un dels principals reptes als quals s’enfronta la humanitat en general i les Illes Balears en particular, per la qual cosa cal:
Fer efectiva la transferència de coneixement (de l’àmbit científic cap a l’administració i agents econòmics i socials) sobre les seves causes i conseqüències.
Incrementar el debat, la conscienciació i el compromís de la societat envers la importància ecològica, econòmica i social del canvi climàtic.
Crear sinergies entre els diferents actors implicats amb l’objectiu de dissenyar, des del coneixement i la responsabilitat, les polítiques de mitigació i adaptació que es creguin més convenients.

Per CCOO participarà Eva Cerdeiriña, secretaria de Acció Sindical i Polítiques Socials.

Inscripció L’assistència a les Jornades és oberta a tothom i gratuïta. Per fer-ho, només cal inscriures’hi a través de l’apartat habilitat a la web del LINCC-UIB (http://lincc.uib.eu) abans del 30 de setembre de 2018.

Primeres Jornades sobre Canvi Climàtic a les Illes Balears

dijous 11 de octubre de 2018