40 anys lluitant amb tuu

divendres 27 de octubre de 2017

40 anys de CCOO a les Illes Balears

Amb la presencia d"Unai Sordo, Secretari General de CCOO d"Espanya i la Presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol, el celebrà l’acte de 40 aniversari de CCOO a les Illes Balears.

.

En el Teatre Municipal Xesc Forteza de Palma, ple de gom a gom,  CCOO celebrà el seu 40 aniversari a les  Illes Balears.  A l’acte, flanquejaren a José Luis García, Secretari General  CCOO a les Illes Balears, Unai Sordo, secretari General de CCOO  y Elena Blasco Secretaria de la Dona de la Comissió Executiva Confederal, la Presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol, el Vicepresident i Conseller d’Innovació, Recerca i Turisme, i el Consellers  Iago Negueruela i Catalina Cladera, a més d’un important nombre de Directors Generals.
Assistiren també representants dels sindicats UGT i STEI-I,  i de les patronals CAEB i PIMEM.

Els principals responsables el  Partit Popular, PSIB-PSOE,  MES Per Mallorca, Podem, Ciutadans i Esquerra Unida ; el Rector de UIB i el President del CES  i bona part de la les entitats socials, econòmiques i culturals de les Illes Balears.

L’acte fou presentat pel periodista Armando Pomar i l’amenitzà  el Mallorca Gay Men’s Chorus.

A la celebració es retè homenatge als sindicalistes que compliren 30 i 40 anys d’afiliació al sindicat.

40 anys de CCOO a les Illes Balears

divendres 27 de octubre de 2017