40 anys lluitant amb tuu

divendres 14 de juliol de 2017

L'Aeroport ha clamat contra la precarietat

José Luis García, Secretari General de CCOO de les Illes Balears, ha reclamat a l’Assemblea convocada avui pel sindicat donar visibilitat a la xacra que suposa la precarietat i lluitar de ferm en contra seva, reiterant que la precarietat no és una condició, ni una categoria laboral, si no un fet que és deu revertir i que CCOO treballarà de valent per fer-ho.

Imatge Concentració

CCOO de les illes Balears ha convocat una multitudinària assemblea a l"Aeroport de Palma per donar visibilitat a la xacra social que suposa la precarietat laboral.

José Luis García, Secretari General de CCOO de les Illes Balears, ha reclamat a l"Assemblea convocada avui pel sindicat  donar visibilitat a la xacra que suposa la precarietat i lluitar de ferm en contra seva, reiterant  que la precarietat no és una condició, ni una categoria laboral, si no un fet que és deu revertir i que CCOO treballarà de valent per fer-ho.

Es per l"anterior que, des de CCOO, es fa una crida a la classe treballadora per unir-se en aquesta lluita.

CCOO no és aliena al fet que com a resultat d’aquesta crisi el rics son més rics i els pobres més pobres, la qual cosa no es pot consentir, essent del tot just restablir les xarxes de protecció social i els serveis públics bàsics que patiren les retallades.

García, també ha emfatitzat en la derogació de les reformes laborals, per a restablir l’equilibri entre les forces del treball i el capital. I que a hores d’ara, que es comença a veure una sortida de la crisi és més necessari que mai un repartiment equitatiu de la riquesa que es genera.
"Qui pretengui que la precarietat sigui la norma, xocarà de front amb CCOO" ha dit  per cloure l’assemblea.

Al final de l'Assemblea s'ha convocat una concentració a les portes de l'Aeroport

L'Aeroport ha clamat contra la precarietat

divendres 14 de juliol de 2017