Campanya Balears sense precarietat

divendres 19 de maig de 2017

Audiència amb la Presidenta del Govern de les Illes Balears

Josep Lluis Garcia ha encoratjat a la Presidenta Armengol a seguir treballant i lluitant contra la precarietat laboral i social, ja que la sortida de la crisi no es reflecteix ni en els salaris, ni en les condicions de feina dels treballadors i de les treballadores.

Imatge de la reunió

Al dia d'avui, la Presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol, acompanyada pel Conseller de Treball, Comerç i Indústria, Iago Negueruela, ha rebut en audiència a la Comissió Executiva de CCOO de les Illes Balears, encapçalada pel seu Secretari General, Josep Lluis García.

Josep Lluis Garcia ha agraït la tasca que es fa des del Govern i, en especial, des de la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria i ha encoratjat a seguir treballant i lluitant contra la precarietat laboral i social, ja que la sortida de la crisi no es reflecteix ni en els salaris, ni en les condicions de feina dels treballadors i de les treballadores.
El Secretari General ha remarcat la necessitat de desenvolupar els diferents plans presentats pel Govern, treballar per la doble diversificació, millorar la inversió pública en infraestructures per a donar un valor afegit a la indústria turística; essent conscients del problema de la insuficiència del finançament de per part del Govern central que, a perer de García, suposa un vertader xantatge.

A la reunió, també s'ha exposat, per CCOO, la necessitat millora de la Formació Professional i revertir el fracàs i l'abandonament escolar. També s'ha fet menció a la inversió en matèria sanitària.

Per la seva part, la presidenta Armengol ha agraït la tasca que fan els sindicats en general, i CCOO en particular, i ha compartit la necessitat d'un canvi de model productiu i de la diversificació, així com una política d'inversions en sanitat, educació, i en infraestructures com transports i aigües. Senyalant la coincidència en què la formació és cabdal per la millora del sistema productiu.

Audiència amb la Presidenta del Govern de les Illes Balears

divendres 19 de maig de 2017

• banner assessoria jurídica
  • campanya llar
  • Enlace a la web Confederal
  • seguro de accidentes para protegerte durante tu actividad sindical.
  • Assessoria online
  • Serveis a l'afiliat