Campanya Balears sense precarietat

dimarts 16 de maig de 2017

CCOO àrea pública expressa la seva preocupació pel problema de la vivenda dels empleats públics

CCOO proposa la possibilitat d'estudiar bonificacions fiscals als propietaris que destinessin el lloguer dels seus habitatges a l'ús residencial anteposant a l'ús de vacances; estudiar la possibilitat d'establir convenis de col·laboració amb les cadenes hoteleres, per garantir l'accés a l'habitatge; habilitar habitatge social de forma conjuntural per a l'accés d'empleats públics

L’àrea pública de CCOO de les Illes Balears  mostra la seva preocupació pels reiterats problemes que tenen els  empleats públics per accedir a un habitatge; cosa que, a principis d’aquest mateix any, ja es va denuncià, dons aquesta situació afecta a un nombre important de treballadors i treballadores del col·lectiu d'empleats públics, sobretot els residents a Eivissa i Formentera

D’igual manera, des de l’àrea pública de CCOO s’ha denunciat que aquesta problemàtica envers la vivenda condiciona que empleats públics de l’administració no optin a places a les Illes Balears, provocant-se problemes de cobertures de places en algunes especialitats. En aquest sentit, reiterem la petició a les diferents administracions per tal d’elaborar un pla per a pal·liar aquest tema

El problema, a dia d'avui, s'ha agreujat, ja que ens trobam davant una situació conjuntural i excepcional que podria deixar les Illes en inferioritat de condicions a l'hora de dotar als seus ciutadans de determinats serveis.

En paraules de Josep Ginard, coordinador de l’Àrea Pública de CCOO de les Illes Balears “la administració està en l’obligació de prestar tota una sèrie de serveis, i la ciutadania el dret a rebre’ls, però aquest serveis no poden ser prestats per empleats públics per la falta d'accés a l'habitatge, i ens trobem davant d'una situació que s’agreujarà als propers mesos.

CCOO ha proposat a l’administració  autonòmica diverses alternatives a valorar, entre elles, la possibilitat d'estudiar bonificacions fiscals als propietaris que destinessin el lloguer dels seus habitatges a l'ús residencial anteposant a l'ús de vacances; estudiar la possibilitat d'establir convenis de col·laboració amb les cadenes hoteleres, per garantir l'accés a l'habitatge; habilitar habitatge social de forma conjuntural per a l'accés d'empleats públics, entre d'altres.

dimarts 16 de maig de 2017

• banner assessoria jurídica
  • campanya llar
  • Enlace a la web Confederal
  • seguro de accidentes para protegerte durante tu actividad sindical.
  • Assessoria online
  • Serveis a l'afiliat