40 anys lluitant amb tuu

dijous 6 de abril de 2017

José Luis García únic candidat a Secretari General a l'11 Congrés de CCOO de les Illes Balears.

Al tancament del termini de presentació de candidatures a la Secretaria General, només s'ha presentat la de José Luis García.

José Luis García, candidat a la reelecció.

Avui ha donat inici l’11 Congrés de la Confederació Sindical de Comissions Obreres de les Illes Balears. L’11 Congrés es celebra a l’Auditori del Casal de Peguera al municipi de Calvià.

L’obertura del l’11 Congrés ha comptat la salutacions del Sr. Andreu Serra, en nom del Batlle de l’Ajuntament de Calvià i d’Alejandro Texias, Secretari General de l’UGT. Pel Govern de les Illes Balears han intervingut el Sr. Iago Negueruela Conseller de Treball, Comerç i Indústria i el Sr. Gabriel BarcelóVicepresident i Conseller d’Innovació, Recerca i Turisme. Ha tancat les intervencions Fernando Lezcano, Secretari d’Organització i Comunicació de la Confederació Estatal de CCOO.

L’11 Congrés comptarà amb la participació de 109 delegats i delegades en representació de totes les Federacions i Territoris que conformen les Comissions Obreres de les Illes Balears.

José Luis García, Secretari General, ha exposat, el matí,  el seu informegeneral. A la tarda els representants de les delegacions de les Federacions i Territoris donen  comptede les seves conclusions a l’informe del Secretari General.

Demà divendres, es reprendrà votaran les resolucions que es puguin presentar, la ponència i el resum de l’informe General. El mateix divendres es votarà les candidatures de la Comissió de Garanties, la delegació al Congrés Estatal, la Comissió Executiva i la Secretaria General.

Al tancament del termini de presentació de candidatures a la Secretaria General, s’ha presentat únicament la de José Luis García, qui ha ostentat fins avui aquest càrrec, optant ara a la reelecció.

La cloenda del Congrés està prevista a les 13,00 h amb la proclamació dels resultats de les votacions i les intervencions de la Presidenta del Govern de les Illes Balears, la Secretària d’Internacional i Cooperació de la Confederació Estatal de CCOO, Cristina Faciaben i la del Secretari General Electe.

A l’acabament del Congrés, al voltant de les 14,00 h, el nou Secretari General atendrà als mitjans de comunicació.

dijous 6 de abril de 2017

• Campanya Balears sense precarietat
  • banner assessoria jurídica
  • campanya llar
  • Enlace a la web Confederal
  • seguro de accidentes para protegerte durante tu actividad sindical.
  • Assessoria online
  • Serveis a l'afiliat