40 anys lluitant amb tuu

dimarts 14 de març de 2017

23 de març STOP Avarícia empresarial, facem una passa més

• Salari digne - Ocupació estable - Recuperació de drets socials

Les mobilitzacions, iniciades al desembre i que van prosseguir el 19 i 22 de febrer, continuen el 23 març amb una nova jornada de lluita i reivindicació. A Balears CCOO i UGT ens concentrarem a les portes de la empresa Brillosa al carrer Gremi Cirugians i Barbers, 22. al Poligon de Son Rossinyol.

Cartell de la concentració

Reclamam  OCUPACIÓ, SALARIS DIGNES, I LA RECUPERACIÓ DE DRETS SOCIALS.

Portem 3 anys de creixement econòmic. Les previsions per als pròxims diuen que seguirà la tendència. S"incrementa el benefici empresarial. Per què les millores no arriben a les famílies treballadores?

Els problemes creats per les retallades no es corregeixen, tot el contrari, s"agreugen. Augmenta la precarietat laboral, les desigualtats i la pobresa. No es constata voluntat política per revertir aquesta situació. El diàleg social bipartit i tripartit no avança.

Govern central i organitzacions empresarials, amb la seva inacció i amb el degotament continu de les seves regressives actuacions, pretenen que la classe treballadora continuï perdent rendes i qualitat de vida. Volem diàleg social, però la seva falta d"implicació i compromís ens du a la mobilització per avançar en la defensa dels drets dels treballadors i treballadores.

Ens mobilitzem pels drets i llibertades ciutadanes:
Cal apujar salaris per garantir el poder de compra de les famílies.
Cal derogar les reformes laborals que han trastornat el nostre mercat laboral i atorgar un poder desmesurat als empresaris en la negociació col·lectiva.
Cal restablir la prioritat del conveni sectorial com millor garantia per defensar les condicions de treball de les persones assalariades.
Cal augmentar les pensions conforme l"IPC perquè els pensionistes no continuïn perdent poder adquisitiu.
Cal recuperar els drets socials i laborals que ens han pres als treballadors i a les treballadores en els últims anys.Les retallades dels serveis públics essencials, de les prestacions socials, de la sanitat, l"educació i les pensions, per exemple, ens afecten a tots i totes. Això no pot aïllar-se d"allò que està succeint a les empreses, on augmenta la precarietat de l"ocupació, es redueixen els salaris , es perd poder adquisitiu i s’ataquen els drets laborals.

Sobren raons per a la mobilització.

Diem sí a negociar. Diem sí a millorar els salaris. Diem sí a més i millor ocupació. Diem sí a treballs dignes. Diem sí a repartir el creixement. Diem sí, perquè és de justícia.

Stop a la avarícia empresarial. Mobilitza’t!!!

23 de març STOP Avarícia empresarial, facem una passa més

dimarts 14 de març de 2017

• Campanya Balears sense precarietat
  • banner assessoria jurídica
  • campanya llar
  • Enlace a la web Confederal
  • seguro de accidentes para protegerte durante tu actividad sindical.
  • Assessoria online
  • Serveis a l'afiliat