Defensa el teus drets

28 de juliol de 2015, 10:41

L'Àrea Pública de CCOO valora positivament la primera trobada amb la consellera d'Hisenda i Administracions Públiques i el seu equip

La consellera Catalina Cladera ens ha fet saber que té la intenció de treballar conjuntament amb els sindicats per tal d'avançar en la modernització de la Funció Pública i la recuperació progressiva de les retallades socials i laborals dels empleats públics de les Illes.

Per la nostra part li hem fet saber que allò que prioritzam és un canvi en les formes autoritàries a les que ens ha sotmès l'anterior govern i que no només hem de recuperar sinó també potenciar. I més, si com diu la pròpia consellera, ens enfrontam a un dèficit pressupostari que marcarà el futur de les negociacions.

Unes negociacions que ens han de conduir (en paraules de la consellera) a la restitució del dret no penalitzat a la baixa mèdica (actualment penalitzada econòmicament), al retorn a la jornada de 35h, a la publicació de la Llei de Funció Pública adaptada a l’EBEP, acords de conciliació de la vida laboral i familiar,...i totes aquelles mesures encaminades a restituir les incloses en el decret de retallades del 2012, que ja ha anunciat avui que seran "reformulades". Un decret que és clau per a la desconvocatòria de la #vagaindefinida docent, com li hem recordat.

Hem proposat que se'ns faci arribar un calendari de feina que ha d'agilitzar aquest objectiu comú.

28 de juliol de 2015, 10:41