Campanya Balears sense precarietat

Castellano | Català

El Servei Lingüístic de la Confederació Sindical de Comissions Obreres de les Illes Balears va néixer l¿any 1993 com a departament responsable d'impulsar accions de normalització lingüística a CCOO. Després d¿alguns alts i baixos, el Servei Lingüístic va prendre una nova embranzida l¿any 2001 i la seva feina és impulsar l'ús de català, difondre'n el coneixement i garantir la qualitat lingüística.

Com a servei d¿informació i assessorament lingüístic, el Servei aclareix qüestions i dubtes relacionats amb la llengua catalana a qualsevol membre de l¿estructura sindical.

Com a òrgan de promoció i dinamització de la llengua catalana, el Servei Lingüístic també du a terme accions per fomentar l¿ús del català a l¿estructura sindical i entre els treballadors i treballadores.

Pots trobar-nos a:

La Secretaria de Comunicació i Relacions Institucionals de la seu de CCOO-Illes a Palma (1a planta, despatx 112), al carrer de Francesc de Borja Moll, 3.

Al telèfon 971 170984

A través del correu electrònic: slinguistic@ib.ccoo.es

• banner assessoria jurídica
  • campanya llar
  • Enlace a la web Confederal
  • seguro de accidentes para protegerte durante tu actividad sindical.
  • Assessoria online
  • Serveis a l'afiliat