10 Propostes Gir Social

dimarts 9 de abril de 2019

Actes commemoratius del Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

cartell

Dimecres que ve 24 d'abril a les 10,30, amb motiu del Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball, se celebrarà una conferència en Comissions Obreres sota el títol Envelliment de la població treballadora? Una mirada crítica. Comptarem amb la presència de Vicente López, director de ISTAS-CCOO.
López ens comentarà els diversos factors que estan darrere de l'envelliment de la població treballadora, fent una especial referència al fet que la salut també és conseqüència de l'entorn en el qual vivim i, sobretot, de l'entorn en el qual treballem. La qualitat de l'ocupació o  la creixent precarietat laboral  defineixen en bona mesura  el nivell de salut i, per tant, contribueixen  i molt  a l'envelliment.

D'altra banda, el dia 26 d'abril als 13.00 h. hi haurà la Concentració "Recordatori víctimes d'accidents laborals" en el monument commemoratiu de l'explosió del Revellí de Sant Ferran. Carrer Cecili Metel, 9, en front Delegació d'Hisenda de Palma.

dimarts 9 de abril de 2019

Documents relacionats