40 anys lluitant amb tuu

Castellano | Català

Acció Jove, l¿espai de participació juvenil de CCOO de les Illes Balears

Acció Jove és l¿estructura sindical on confluïm els joves de les diferents federacions i territoris de CCOO. El nostre objectiu és l¿organització del jovent per, a través de diferents activitats, denunciar la precarietat laboral que patim, així com altres problemes de la joventut treballadora, com ara l¿accés a l¿habitatge i el dret a una educació pública i de qualitat.

Cada any pel 1r de Maig organitzam la Festa Jove contra la Precarietat. En un ambient festiu i reivindicatiu, integram les exigències dels joves amb les reivindicacions de la resta de treballadors i treballadores.

També participam en diferents escoles i jornades de formació. El nostre interès és millorar la tasca que els joves de CCOO realitzam a les empreses amb la resta de companys i companyes joves.

Una tasca important de la nostra activitat és la realització de campanyes amb l¿objecte de conscienciar la gent dels problemes que patim la joventut treballadora i enfortir el sindicalisme de classe, confederal i sociopolític com el principal camí que tenim els treballadors per construir alternatives.