Campanya Balears sense precarietat

Castellano | Català

La Formació per a l'Ocupació és un dret dels treballadors i treballadores que hem d¿exercir per millorar les nostres competències i coneixements al llarg de la nostra vida. La formació és necessària per millorar l¿estabilitat, la retribució i, en definitiva, la qualitat de l?ocupació; a la vegada, és un important instrument per promoure un creixement econòmic sostenible i socialment més just.

A CCOO estam particularment compromesos amb el desplegament i la correcta aplicació de la Llei orgànica 5/2000 de les qualificacions i de la formació professional, la qual en la seva exposició de motius diu: "... dintre dels principis rectors de la política social i econòmica, la Constitució, en el seu article 40, exigeix dels poders públics el foment de la formació i readaptació professionals, instruments ambdós d¿essencial importància per fer realitat el dret al treball, la lliure elecció de professió o ofici o la promoció a través del treball".

En aquest apartat del web de CCOO de les Illes hi trobaràs informació, recursos i instruments perquè puguis exercir els drets en matèria de Formació per a l'Ocupació. No ho dubtis: amb CCOO, tu hi guanyes.

Vies d'accéss a la qualificació professional