10 Propostes Gir Social

dimecres 4 de març de 2015

CCOO reforça el seu compromís amb la lluita per la igualtat de gènere

Les Secretaries de Dona i Igualtat de CCOO de les distintes organitzacions territorials i de Federacions convoca manifestacions, concentracions, assemblees i actes reivindicatius diversos per denunciar la persistent discriminació, la desigualtat i la violència que continua impactant durament a les dones, amb motiu del 8 de març, Dia Internacional de la Dona, sota el lema "CCOO DIA A DIA TREBALLEM PER LA IGUALTAT REAL"

Cartell pel dia Internacional de la Dona, el 8 de març.

Les distintes manifestacions i concentracions es convoquen majoritàriament amb el conjunt del moviment de dones, així com amb altres plataformes socials i polítiques de les distintes ciutats, demandant l'avanç de la igualtat real i efectiva,  la creació d'ocupació digna, l'eliminació de la bretxa salarial, la millora de la protecció social, la implantació d'un model educatiu igualitari i mesures eficaces per combatre la violència contra les dones. Així mateix es denuncien les retallades socials, les polítiques d'austeritat i el fort retrocés legislatiu i ideològic que viu el nostre país com a conseqüència de les regressives polítiques del Govern.

Els actes promoguts per les Secretaries de Dona i Igualtat de CCOO de les distintes organitzacions territorials i sectorials, comprenen assemblees als centres de treball, concentracions reivindicatives davant de centres públics i privats, realització de jornades i seminaris, actes d'homenatges, presentació d'estudis que analitzen la realitat sociolaboral de comunitats autònomes i sectors, activitats ludicoreivindicatives, exposicions, concursos de cartells, fotografies, relats, lectura de poemes, obres de teatre, cine-Fòrum, etc.

CCOO reforça el seu compromís amb la lluita per la igualtat de gènere

dimecres 4 de març de 2015

Documents relacionats

Darrer número de la revista TRABAJADORA.
GACETA SINDICAL especial 8 de març.
Manifest conjunt de CCOO i UGT amb motiu del 8 de març, Dia Internacional de la Dona.

Vincles d'interès relacionats

Manifestacions arreu d'Espanya.