Campanya Balears sense precarietat

Castellano | Català

L¿associació Pau i Solidaritat de les Illes Balears va ser creada per CCOO de les Illes l¿any 1994 per impulsar la tasca de la cooperació internacional.

L¿Associació Pau i Solidaritat forma part de la xarxa estatal de fundacions territorials "Paz y Solidaridad".

Des de Pau i Solidaritat desenvolupam projectes de cooperació amb els pobles empobrits, en col·laboració amb organitzacions populars, socials i de base, principalment d'Amèrica llatina.

Una part important de la nostra tasca consisteix en la realització de projectes de sensibilització, amb els que pretenem conscienciar la societat de les nostres illes de les grans desigualtats que hi ha al món d¿avui i de l¿important paper que hem de jugar els treballadors i treballadores d¿aquí per construir un altre món amb solidaritat, igualtat, pau i justícia social.

La asociación Pau i Solidaritat de las Islas Baleares fue creada por CCOO de las Islas Baleares el año 1994 para impulsar la tarea de la cooperación internacional.

La asociación Pau i Solidaritat forma parte de la red estatal de fundaciones territoriales "Paz y Solidaridad".

Desde Paz y Solidaridad desarrollamos proyectos de cooperación con los pueblos empobrecidos, en colaboración con organizaciones populares, sociales y de base, principalmente de América latina.

Una parte importante de nuestra tarea consiste en la realización de proyectos de sensibilización, con los que pretendemos concienciar a la sociedad de nuestras islas de las grandes desigualdades que hay en el mundo de hoy y del importante papel que debemos jugar los trabajadores y trabajadoras de aquí para construir otro mundo con solidaridad, igualdad, paz y justicia social.